sobota, 16 listopada 2013

tort dla kowboja / cowboy cake



Jakiś czas temu zostałam zaproszona na przyjęcie z okazji 60-tych urodzin dobrego znajomego mojej rodziny. Impreza miała klimaty westernowe a jubilat przebrany za Vinetu przyjechał świętować na czarnym koniu. Problem pojawił się już na etapie wybierania prezentu. Co podarować komuś kto ma już wszystko? Tort urodzinowy okazał się świetnym i praktycznym prezentem. Postanowiłam, że musi wpasować się w kowbojskie klimaty imprezy, a cóż bardziej przywołuje na myśl westerny niż kowbojski kapelusz i gwiazda szeryfa? 

Some time ago I have been invited to our friend 60th birthday party. The party had a western theme and the birthday boy dressed up as Vinetu arrived on a black horse. We had a problem with deciding what to get him because what is a good gift for  someone who has everything? A birthday cake turn out to be a great and practical gift. I have decided that the cake must fit the western theme and what brings the wild wild west feel more then a cowboy hat and a sheriff star?




Tort dla 50 osób składał się z kapelusza z malinowym kremem i skrzynki dynamitu o smaku "czarny las". Dodałam kilka ozdób w klimacie i ożywiłam zielonym podkładem. Gdy tort wjeżdżał na salę w jedną z lasek dynamitu wetknęłam zimne ognie co dało naprawdę świetny efekt.

THe cake was for 50 people, The hat was raspberry-mascarpone flavour and the dynamite box had a black forrest cake inside. I have added few details and brighten it up with a green board. When the cake entered the party on a litte card I've sticked some sparkles in one of the dynamite sticks . That gave a great effect.




Robiąc ten tort bawiłam się świetnie choć muszę przyznać, że projekt był bardzo pracochłonny - zwłaszcza imitujące drewno pudełko. Powoli zaczynam rozumieć dlaczego takie torty są tak kosztowne.

I had so much fun making this cake but I do need to admite it was very time consuming - especially the wooden box. I'm starting to understand why theese custom made cakes are so expensive.




Najważniejszy jest jednak fakt, że jubilat był zachwycony prezentem a ja miałam szansę podjąć kolejne słodkie wyzwanie. Dodatkowo kilka miłych słów, które usłyszałam od gości i obsługi imprezy zdopingowały mnie do dalszej pracy.

The most important part is that the birthday boy was very happy with my gift and I had a chance to take on another sweet chalange. On top of that few nice words from the guests and staff made me want to keep up the good work.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz