wtorek, 5 listopada 2013

Witajcie!! / Welcome!!

Witajcie!!

Zacznę od tego, że o blogowaniu nie wiem nic. Rozpoczynam tego bloga, aby podzielić się moją pasją do pieczenia i dekorowania ciast, tortów, babeczek, ciasteczek i wszelkich innych słodkości. W zeszłym roku ukończyłam szkołę cukierniczą TAFE w Sydney i brakuje mi okazji do pieczenia każdego dnia. Dlatego ten blog to swojego rodzaju projekt, który da mi możliwość praktykowania moich umiejętności a wam możliwość korzystania z mojej wiedzy zdobytej od profesjonalistów.

Mam nadzieję, że się to uda.

Welcome!!

I will start by saying I have no idea about blogging. I am starting this blog so I can share my passion for baking and decorating cakes, cupcakes, cookies and others sweet yummy goods. Last year I've graduated in patisserie from TAFE in Sydney and I miss the opportunity to bake every day. This blog is a project that will give me a chance to practice my skills and you a chance to maybe learn something new.

I hope it will work.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz