sobota, 23 listopada 2013

Naśladowanie Peggy P. / Copying Peggy P.





Niewątpliwie dekorowanie tortów to moja wielka pasja, ale czasem, gdy nie mam określonego tematu przewodniego dla tortu czy babeczki bardzo trudno jest mi zdecydować się na jeden konkretny motyw. Mam tysiąc pomysłów na minutę - może na różowo i słodko, a może jednak na elegancko z kwiatami i wstążką..., gdy możliwości jest za dużo czasem ciężko jest się ogarnąć i zacząć działać. W takich zakręconych momentach odkryłam, że czasem działa naśladownictwo. Wybieram sobie jeden tort czy babeczkę w książce lub internecie i staram się jak najdokładniej go odwzorować. To świetna praktyka.

Jakiś czas temu dostałam rewelacyjną książkę mojej idolki, wspaniałej dekoratorki tortów Peggy Porschen zatytułowaną "Boutique Baking" i to właśnie z niej pochodzi tort, który mnie zainspirował. 


Decorating cakes is my great passion but sometimes when I don't have a particular theme for the cake or cupcake it is very difficult for me to decide what way I want to go. I have a thousand ideas - maybe pink and cute or elegant with flowers... when there is too many options sometimes it is hard to get started. I have discovered that in those crazy moments copying works for me. I pick a cake or a cupcake in a book or on the internet and I try to make it look as close to the oryginal as possible. It is a great practice. 

Some time ago I've got a great book written by my idol, great cake docorator Paggy Porschen called "Boutique Baking" and this is where this cake comes from. 





Nigdy wcześniej nie robiłam tortu w takim kształcie, więc uznałam to za świetne wyzwanie no i dodatkowo myślę, że ten tort jest wyjątkowo śliczny. Starałam się odwzorować go w jak największych szczegółach.

I have never made a dome shape cake so I considered it a good challenge and I do think this cake is extremaly cute. I was trying to get  as close to the oryginal as I could.


Tak wyglądał orginał:

This is the otyginal:



A tak mój tort:

And this is my cake:



Tort nie jest oczywiście identyczny bo brakuje mi jeszcze 100 lat doświadczenia zanim wejdę na poziom Peggy Porschen, ale tworzenie go było świetną zabawą. Jeżeli ty też czasem stoisz przed dylematem jaki rodzaj dekoracji wybrać czy poprostu masz ochotę spróbować czegoć nowego polecam sprawdzenie się i  naśładowanie takich mistrzów jak na przykład Peggy. Powodzenia!

The cake isn't exactly the same because I need another 100 years of experience to get to Peggy's level but making it was such a great fun. If you also sometimes can't make up your mind how to decorate your cake or you somply feel like doing something new I recommend copying somebody as awesome as Peggy. Good luck!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz